დღეს მინდა დავწერო მოკლედ რა რას ჯობია და როგორ, 100% იან შედეგის მიღწევა თვითონ მძღოლზეა , ხოლო დანარჩენი მანქანაზე )).
Т1-ში
სილვია საკმაოდ კარგია, 28 ლეველამდე და მერე სწორ ტრასაზე ნიტროთი ძაან მაგარია
skyline 2000 საუკეთესოა მცირე ნაკლით, შეზღუდული ტოპ სპიდით, მაგრამ ტ1-ში უდავოდ მეფეა, ის უკვე ტ2-ის მანქანებს ეჯიბრება და ზოგ ტ3-საც.
T2-ში
rx7 და z4 თითქმის ერთნაირია გაკეთებული, მაზდას უკეთესი მანევრირება აქვს
ცოტა უკეთესი ლოტუსია ელისი, ხოლო უფრო კარგი ლოტუს ექსიჯი, ძალაინ მაგარი მანევრირება აქვს.
რაც შეეხება აუდი ა1-ს, ეს ყველაზე სწრაფია ნიტროთი და ისედაც თუ კარგადაა გაკეთებული, დაახლოებით იგივენაირია ტ2-ის ფორდიც.
Т3-ში
М3 არის საკმაოდ კარგი მანქანა და 959 რომელიც ცოტათი მეტი მონაცემებითაა, 959 ჯობია მანევრირებით ოდნავ.
ახალ V12-საც არაუშავს, ყველაზე ძლიერი არის ლამბო მურსი და პორშე გტ3, ამ უკანასკნელს ისეთი ნიტრო აქვს რომ ჩაადგავ მაშინვე მიფრინავს =))
მოკლედ გისურვებთ წარმატებებს მანქანის შერჩევაში...
ესეც ექსიჯი, როგორც ნათქვამია კაი მძღოლი ექსიჯით ა1-ს გაასწრებსო ))
Т1-ში
სილვია საკმაოდ კარგია, 28 ლეველამდე და მერე სწორ ტრასაზე ნიტროთი ძაან მაგარია
skyline 2000 საუკეთესოა მცირე ნაკლით, შეზღუდული ტოპ სპიდით, მაგრამ ტ1-ში უდავოდ მეფეა, ის უკვე ტ2-ის მანქანებს ეჯიბრება და ზოგ ტ3-საც.
T2-ში
rx7 და z4 თითქმის ერთნაირია გაკეთებული, მაზდას უკეთესი მანევრირება აქვს
ცოტა უკეთესი ლოტუსია ელისი, ხოლო უფრო კარგი ლოტუს ექსიჯი, ძალაინ მაგარი მანევრირება აქვს.
რაც შეეხება აუდი ა1-ს, ეს ყველაზე სწრაფია ნიტროთი და ისედაც თუ კარგადაა გაკეთებული, დაახლოებით იგივენაირია ტ2-ის ფორდიც.
Т3-ში
М3 არის საკმაოდ კარგი მანქანა და 959 რომელიც ცოტათი მეტი მონაცემებითაა, 959 ჯობია მანევრირებით ოდნავ.
ახალ V12-საც არაუშავს, ყველაზე ძლიერი არის ლამბო მურსი და პორშე გტ3, ამ უკანასკნელს ისეთი ნიტრო აქვს რომ ჩაადგავ მაშინვე მიფრინავს =))
მოკლედ გისურვებთ წარმატებებს მანქანის შერჩევაში...
ესეც ექსიჯი, როგორც ნათქვამია კაი მძღოლი ექსიჯით ა1-ს გაასწრებსო ))